راهنمای مراجعين
- این امکان جهت رفاه حال مراجعین محترم و مراجعه کمتر فراهم شده است.
- صرفا نتیجه آزمایشات تشخیص طبی به صورت انلاین قابل دریافت هستند و دریافت نتیجه آزمایشات پاتولوژی و یا سلولی و مولکولی و ژنتیک همچنان تنها به صورت حضوری امکان پذیر است.
- برای دریافت نتایج از سایت داشتن کد پذیرش که بر روی قبض آزمایشگاه درج شده است و همچنین شماره تماسی که در روز آزمایش در اختیار آزمایشگاه قرار داده شده است الزامی می باشد لذا در حفظ و نگهداری قبض آزمایشگاه دقت لازم را به عمل بیاورید.بدیهیست در صورت مفقود شدن قبض ، گرفتن جواب آزمایش تنها به صورت حضوری ممکن خواهد بود و شماره قبض به هیچ وجه به صورت تلفنی در اختیار متقاضی قرار نخواهد گرفت.
- خواهشمند است پس از ورود شماره قبض و تلفن همراه و مشاهده نتیجه آزمایش ، از صحت مشخصات خود در بالای برگه نتایج (نام و نام خانوادگی و سن ) اطمینان حاصل نمایید و سپس اقدام به ارائه آن به پزشک خود نمایید.
- امکان مشاهده نتایج به صورت انلاین صرفا جهت آگاهی مراجعین و ارائه آن به پزشک خود فراهم شده است و قابل ارائه به نهادهای رسمی نمی باشد. در صورت نیاز به ارائه نتیجه هرگونه آزمایشی به نهادهای رسمی ، خواهشمند است پرینت آن را به صورت حضوری و از آرمایشگاه دریافت نمایید.
- – در بخش ها و قسمت های مختلف پرسنل دارای فرم مخصوص و کارت شناسایی عکس دار می باشند جهت راهنمایی شما راهنمای پوشش نصب شده و قابل رویت می باشد.
- – در صورت داشتن هرگونه سوال ، مصرف داروی خاص و ارتباط با پزشک خود با مسئول شیفت هماهنگ شوید.
- – از استعمال دخانیات جدا خودداری کنید.
- – محافظت از اموال بیمار به عهده خود بیمار است.
- – تابلو منشور حقوق بیمار برای اطلاع شما از حقوقتان در طبقات و سالنهای انتظار نصب شده است.
- – زمان پذیرش کارت شناسایی معتبر و دستور پزشک را به همراه داشته باشید.
- رعایت حجاب و پوشش اسلامی در این مرکز الزامیست.
- .
با آرزوی سلامت و بهبودی و تشکر از انتخاب شما، درمانگاه حضرت فاطمه سلام الله علیها امکاناتی را برای رفاه حال شما فراهم نموده است:
- شما حق نظرخواهی از پزشک دوم را دارید در این زمینه با مسئول شیفت صحبت نمایید.
- ارائه خدمات سلامت و درمانی شما مبتنی بر حفظ حریم خصوصی و رعایت اصل رازداری است.
- در صورت هرگونه انتقاد ، پیشنهاد و شکایت به واحدهای زیر مراجعه نمایید: شیفت صبح : سوپروایزر ، مسئول رسیدگی به شکایات ، شیفت عصر و شب : به سوپروایزر مراجعه نمایید.
- نیازهای عبادی شما ( مهر ،صندلی نماز، سنگ تیمم، قبله نما ،قران و…) در طبقه اول درمانگاه فراهم می باشد.
- نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء همه روزه در نمازخانه طبقه اول با حضور امام جماعت اقامه می گردد.
- امکانات رفاهی زیر جهت بیمار و همراه فراهم شده است:
- اتاق مادر و کودک در طبقه اول کنار نمازخانه برای مادران محترم مهیا می باشد.
- دریافت مطلوب خدمات سلامت حق بیمار است
- اطلاعات باید به نحو مطلوب و به میزان کافی در اختیار بیمار قرار گیرد
- حق انتخاب و تصمیم گیری آزادانه بیمار در دریافت خدمات سلامت باید محترم شمرده شود
- ارائه خدمات سلامت باید مبتنی بر احترام به حریم خصوصی بیمار و رعایت اصل رازداری باشد
- دسترسی به نظام کارآمد رسیدگی به شکایات حق بیمار است
- مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات در ساعات اداری صبح ۱۳:۳۰-۷:۳۰ واقع در طبقه همکف درمانگاه می باشد.
- تکمیل فرم شکایات جنب صندوقهای شکایات واقع در لابی و سالن های انتظار
- صندوق ارتباط با ریاست واقع در لابی درمانگاه می باشد.
- جهت هر گونه ارتباط با واحدهای نامبرده با شماره ۳۳۶۴۶۰۰۰ و ارتباط با اپراتور (عددصفر)تماس حاصل نمایید.
نوارقلب ، تست ورزش، اکو کاردیوگرافی، نوار ریه، نوارگوش، شستشوی گوش، نوار مغز، پاپ اسمیر ، شنوایی سنجی و تعادل، بینایی سنجی و تعیین نمره عینک، فیزیولوژیک، گفتاردرمانی، غربالگری و تشخیص بیماریهای غیرواگیر مانند دیابت، فشارخون، و…آتل گیری،گچ گیری و درآوردن گچ ، زیبایی پوست، تست زردی نوزادان، درمان زخم ، لیزر پوست با جدیدترین دستگاه روز دنیا
فیزیوتراپی (، تمرین درمانی، لیزر تراپی،و… با استفاده از دستگاههای پیشرفته و به روز ،مگنت و…)
انجام آندوسکوپی، با حضور پزشکان فوق تخصص گوارش مجرب و مطرح ،پرسنل آموزش دیده و تجهیزات پیشرفته
آزمایشگاه پاتوبیولوژی
داروخانه
رادیولوژی
سونوگرافی
ماموگرافی
OPG
دانسیتومتری( تراکم استخوان)
فیزیوتراپی